
Martijn Schwarte
Met mijn achtergrond in bedrijfskunde zorg ik ervoor dat de online marketing activiteiten aansluiten bij jouw bedrijf en product.
Ontdek je groeipotentieel
Analyseer je huidige online prestaties en ontdek hoeveel extra leads en omzet je kunt genereren met de juiste Google Ads strategie. Onze groeiscan geeft je inzicht in je groeipotentieel.
Google Ads is het advertentieplatform van Google waarmee je je bedrijf kunt promoten aan mensen die actief zoeken naar jouw producten of diensten.
Google Ads werkt via een veilsysteem. Wanneer iemand zoekt naar een term die jij target, bied je op die zoekterm. Hoe hoger je bod en hoe relevanter je advertentie, hoe hoger je positie in de zoekresultaten.
Advertenties die verschijnen wanneer mensen zoeken naar jouw producten of diensten
Productadvertenties met afbeeldingen, prijzen en beschrijvingen
Visuele advertenties op websites en apps binnen het Google Display Network
Video-advertenties op YouTube en andere video-platforms
Bereik mensen die actief zoeken naar wat jij aanbiedt
Zie exact hoeveel klikken, conversies en omzet je campagnes genereren
Je bepaalt zelf hoeveel je uitgeeft en kunt dit aanpassen wanneer je wilt
Je campagnes zijn direct actief en kunnen binnen uren resultaat leveren
Klaar om te starten met Google Ads?
Ontdek onze WerkwijzeWe starten met een USP-gesprek, koppelen je accounts en stellen duidelijke KPI's op.
We zetten de campagnes op, stellen conversiemetingen in, schrijven advertentieteksten en bepalen de zoekwoorden.
We analyseren continu de KPI's en optimaliseren de campagnes voor maximaal resultaat.
Je ontvangt heldere rapportages met duidelijke inzichten en volgende stappen.
Geen verborgen kosten, altijd opzegbaar, 100% resultaatgericht
Perfect om te beginnen
Voor groeiende bedrijven
Maximale groei & resultaat
Voor grote organisaties
Ontdek hoe we andere bedrijven hebben geholpen groeien met Google Ads. Van startup tot scale-up: wij leveren meetbare resultaten.
LaddersenRolsteigers.nl worstelde met stagnerende groei door traditionele categorie-campagnes. We hebben de overstap gemaakt naar performance bucketing voor maximale efficiëntie.
"De traditionele manier van campagnes indelen werkte voor ons tot op zekere hoogte, maar we liepen tegen een plafond aan. De overstap naar bucketing op basis van prestaties was een eye-opener."
Kappersmagazijn & Megaonline had een hoge ROAS maar stagnerende winst. We hebben de focus verlegd van omzet naar pure winst door het algoritme te voeden met winstdata.
"Het is een geruststellend idee dat we nu niet meer blind staren op omzet. Hoewel onze ROAS op papier lager lijkt, weten we nu exact wat we verdienen aan onze campagnes."
AJ Onderhoud & KP Control wilden meer lokale klanten bereiken tegen lagere kosten. We hebben 116 unieke landingspagina's gecreëerd met lokale VoIP-nummers voor maximale relevantie.
"We waren al actief met Google Ads, maar het rendement kon beter. De switch naar specifieke lokale pagina's was een gamechanger. Ons conversiepercentage is meer dan verdubbeld."
Laat ons je helpen dezelfde resultaten te behalen. Boek een gratis Google Ads scan en ontdek jouw groeipotentieel.
Dit zijn de mensen die dagelijks aan de knoppen van jouw groeimotor draaien.
Met mijn achtergrond in bedrijfskunde zorg ik ervoor dat de online marketing activiteiten aansluiten bij jouw bedrijf en product.
Met mijn ervaring als accountmanager kan ik klanten goed ondersteunen bij het opzetten van de juiste campagnes die aansluiten bij hun doelen.
Met mijn jarenlange ervaring in het opzetten van Google advertenties kan ik vooraf al zien of een campagne gaat werken.
Krijg direct inzicht in je groeimogelijkheden met Google Ads in slechts 2 minuten.
Ontdek je groeimogelijkheden
Zie je verwachte rendement
Alles wat je moet weten over Google Ads en onze diensten. Klik op een vraag voor het antwoord.
Ben je nieuw met Google Ads?
Geen zorgen, we helpen je graag op weg! We adviseren om klein te beginnen met een testcampagne in het Tram- of Sprinter-pakket. Samen onderzoeken we of Google Ads geschikt is voor jouw bedrijf en stellen we een plan op dat bij je past.
Heb je al ervaring met Google Ads?
Fantastisch! We kijken naar je huidige advertentiebudget en prestaties om te bepalen welk pakket het beste bij je past. Soms adviseren we om uit te breiden voor meer bereik, of juist te verkleinen voor meer focus. In principe bepaalt je advertentiebudget welk pakket het beste bij je past.
Om goed te kunnen beoordelen of Google Ads voor jouw bedrijf werkt, richten we ons op minimaal 500 tot 1000 klikken per maand. Met minder data is het lastig om toeval uit te sluiten en dus ook om weloverwogen beslissingen te nemen.
Dit is nog niet optimaal voor volledige optimalisatie, maar wél voldoende om een eerste beeld te krijgen van het potentieel.
Een paar rekenvoorbeelden:
In de meeste gevallen kun je hiermee starten in het Tram- of Sprinter-pakket. We kijken altijd met je mee wat past bij jouw doelen en branche.
Tijdens de proefmaanden houden we het pakket nog even vast. Na die periode kun je maandelijks op- of afschalen als je budget verandert.
We doen dit op maandniveau om de facturatie overzichtelijk te houden. Geen star systeem we kijken altijd naar jouw situatie en passen ons daarop aan.
Dat verschilt sterk per branche, regio en concurrentie. In sommige sectoren betaal je €0,30 per klik, in andere kan dat oplopen tot €5 of meer.
Wil je weten wat realistisch is voor jouw situatie? Vraag dan een gratis groeiscan aan. Dan kijken we naar jouw markt, concurrentie en doelen en geven we een eerlijk beeld van wat je kunt verwachten.
Alle pakketten starten met een gratis opstarttraject (t.w.v. €500). Dit bestaat uit:
Daarnaast krijg je altijd:
Zo zorgen we dat je goed van start gaat – zonder opstartkosten.
Wij werken anders dan veel andere bureaus. Geen uurtje-factuurtje, maar focus op performance. Je betaalt ons niet voor het aantal uren dat we ergens op klikken, maar voor het resultaat: leads, verkopen & groei.
We optimaliseren de campagnes doorlopend. Soms vraagt dat veel bijsturing, bijvoorbeeld als de resultaten tegenvallen. In andere gevallen, als de campagne goed draait, is het juist slimmer om niet te overoptimaliseren. Wij monitoren de campagne dagelijks.
Wij werken idealiter in kwartalen. Samen stellen we heldere KPI's op en richten onze campagnes daarop in.
Het eerste kwartaal is cruciaal: dit is de opstartfase waarin we data verzamelen, analyseren en optimaliseren. Het kan even duren voordat we de optimale 'sweet spot' vinden die jouw doelstellingen het beste bereikt. Daarom plannen we meestal een termijn van drie maanden in, waarin je de eerste resultaten zou moeten zien.
Als je al succesvol adverteert met Google Ads en wij kunnen direct gebruikmaken van bestaande data, verloopt dit proces vaak sneller.
Om het beste uit je campagne te halen, hebben we toegang nodig tot een paar belangrijke accounts, zoals je website, Google Ads, Tag Manager, en soms ook Google My Business en Analytics.
Daarnaast vinden we het fijn als je met ons meedenkt over zoekwoorden die goed passen bij jouw branche en doelgroep. Samen bepalen we welke termen het beste werken.
En natuurlijk spreken we samen duidelijke doelen (KPI's) af, zodat we precies weten wat we willen bereiken.
Je kunt je budget tijdelijk pauzeren, maar houd er rekening mee dat dit invloed heeft op de prestaties van je campagne. Tijdens een pauze stopt de advertentieweergave, waardoor er geen data meer binnenkomt en optimalisatie tijdelijk stilvalt.
We raden daarom aan om een pauze goed met ons te bespreken, zodat we samen kunnen kijken naar de beste timing en een soepele herstart. Zo voorkom je dat je campagne steeds opnieuw moet opstarten en data moet opbouwen.
Als Google Ads specialist monitoren en optimaliseren we je campagnes continu. Prestaties die tegenvallen, zijn geen reden voor zorgen, maar juist waardevolle data. Ze laten ons zien welke zoekwoorden, targeting of advertenties niet goed aansluiten bij jouw doelgroep.
Met deze inzichten kunnen we gerichter aanpassingen doen: zoekwoorden uitsluiten, advertentieteksten verbeteren of biedstrategieën bijstellen. Dit proces van trial and error is essentieel om het algoritme te 'trainen' en steeds efficiënter te maken.
Zo werken we stap voor stap toe naar het behalen van de afgesproken KPI's en een zo hoog mogelijke ROI.